Kiosk Kodak – nowoczesna usługa fotograficzna to już nie tylko tradycyjne przyjmowanie zleceń przy ladzie. Postęp i zaawansowanie technologiczne jakie towarzyszą wszelkiego rodzaju urządzeniom mobilnym, wszechobecne portale społecznościowe zawierające miliony zdjęć w galeriach, etc. – to wszystko sprawia, że potrzebujemy urządzeń, które oferują użytkownikom natychmiastowe składanie zleceń w różnych miejscach oraz w różnorodnych dostępnych technikach i przyjaznych formach. Oznacza to, że musimy wyposażyć się w sprzęt, który jest w stanie sprostać wysokiemu tempu jakie towarzyszy codziennemu życiu – inaczej pozostaniemy w miejscu, a to skazuje nas na ewidentną porażkę.

Kiosk Kodak Picture G20 Order Station

najnowszy terminal służący do składania zleceń na odbitki fotograficzne, który można postawić we wszelkiego typu punktach usługowych począwszy do zakładu fotograficznego aż po wielkie powierzchnie handlowe.
Podstawowe parametry:
Urządzenie współpracuje zarówno z dostępnymi na rynku minilabami cyfrowymi, drukarkami termosublimacyjnymi Kodak, stacjami drukującymi Kodak jak i najnowszym suchym minilabem Kodak APEX System, perfekcyjnie sterując komunikacją składanych zleceń i zapewniając finalne wydruki o wysokiej jakości fotograficznej, charakteryzujące się żywymi, nasyconymi kolorami. Rewelacyjny interface oprogramowania umożliwia nawet początkującemu użytkownikowi intuicyjną obsługę, pozwalając na automatyczną lub manualną korekcję kolorów, poziomu jasności i kontrastu oraz na usuwanie efektu ‘czerwonych oczu’, a także na kadrowanie czy rotację zdjęć.
Kodak Picture Kiosk G20 to również wybór szerokiej gamy usług dodatkowych jak:
  • zdjęcia z ramkami
  • kartki okolicznościowe własnego projektu
  • zaproszenia własnego projektu
  • kolaże i auto-kolaże
  • kalendarze
  • fotoksiążki
  • druk plakatów
  • wydruki zdjęć do dokumentów
  • zdjęcia standardowe (9×13, 10×15, 13×13, 13×18, 15×15, 15×20, 20×10, 20×20, 20×25, 20×30 cm)
  • wydruki wielkoformatowe
  • druk na płótnie
  • zwielokrotnienie zdjęć (tzw. multiplikacja)
  • zdjęcia z telefonów komórkowych (Bluetooth)
  • druk zdjęć ze smartfonów i tabletów platformy Apple i Android
  • zdjęcia z portali społecznościowych Facebook, Instagram, Picasa
  • nagrywanie zdjęć na płytę KODAK Picture Movie DVD
  • przegrywanie zdjęć na płytę Kodak Picture CD
  • skanowanie starych fotografii
Zastosowane w kiosku oprogramowanie Kodak Picture Kiosk PLUS Software charakteryzuje się doskonałym interface oraz intuicyjną i prostą obsługą. Użytkownik ma do wyboru wiele finalnych produktów począwszy od tradycyjnych wydruków zdjęć aż po rozbudowane projekty kreatywne (np. dwustronne fotoksiążki).
Co najważniejsze, nowoczesny Kiosk Kodak Picture G20 świetnie współpracuje także z drukarkami termosublimacyjnymi Kodak, najnowszymi suchymi minilabami Kodak Apex System, Epson SureLab D3000, Epson SureLab D700 oraz z mokrymi labami Noritsu dlatego chętnie wykorzystywany jest jako urządzenie peryferyjne typu frontend w zakładach fotograficznych.

Kiosk Kodak Picture G4 XL Order Station

starsza wersja terminalu – urządzenie jest dostępne jako tzw. refurbish. Kiosk został poddany gruntownemu przeglądowi oraz renowacji przez producenta, który udziela na używany sprzet 6-cio miesięcznej gwarancji.
Podstawowe parametry:
Niezmiernie popularny wśród użytkowników Kiosk Kodak Picture G4 XL bardzo dobrze współpracuje z drukarkami termosublimacyjnymi Kodak, najnowszymi suchymi minilabami Kodak Apex System, Epson SureLab D3000, Epson SureLab D700 oraz z mokrymi labami Noritsu dlatego bardzo często wykorzystywany jest jako urządzenie peryferyjne typu frontend w zakładach fotograficznych.

KLASYCZNIE lub KREATYWNIE

Kodak Picture Kiosk G4 XL II Order Station

to poprzednik modelu G20. W terminal można się jeszcze zaopatrzyć jednak należy mieć na uwadze, że jego zapasy są już na wyczerpaniu.
Podstawowe parametry:

CZY USŁUGI FOTOGRAFICZNE SĄ NOWOCZESNE I OTWARTE NA KLIENTA?

Absolutnie jest to naprawdę kluczowe i dobre pytanie – naszym zdaniem nie przystają do otaczającej nas rzeczywistości i szybko zmieniającego się społeczeństwa zafascynowanego nowinkami technicznymi. Celem usługowego punktu foto jest sprzedaż produktów i usług. Tak więc wszystko kręci się wokół klienta, a przynajmniej powinno, prawda? Ergo właścicielowi punktu zależy na jak największej frekwencji. Oczywiście tych, którzy mają jak najwięcej wspólnego z jego działalnością. Idźmy dalej. Czym pstrykamy zdjęcia? Najczęściej komórkami. Jaki jest najlepszy aparat foto? Ten, który jest zawsze pod ręką. Jaki gadżet gwarantuje nam pełną gotowość do zarejestrowania istotnego dla nas momentu, ważnej chwili etc.? Ma się rozumieć – smartfon!
Kto robi zdjęcia? Rzecz jasna wszyscy, którzy mają telefony komórkowe wyposażone w aparat foto. Jest ich naprawdę bardzo wielu. Co więcej, robią oni biliony ujęć. Czy nie chcemy pozyskać takiej plejady klientów i sięgnąć do pokładów zdjęć spoczywających w ich komórkach? Dziwne by było gdyby odpowiedź była przecząca. Przecież wszystko kręci się wokół klienta, prawda?
Jak go zatem pozyskać?
Przede wszystkim dać mu spróbować. Jest samodzielny, wykształcony, oczytany w Internecie oraz świadomy swoich potrzeb. Punkt usługowy ma być otwarty dla klienta. Tylko on ma „rządzić” we wnętrzu sklepu. To nie właściciel zakładu foto ma być guru oraz jedyną i ostateczną wyrocznią. On ma zarządzać wszystkim w tle, jak system operacyjny dobrej klasy, a jedynym decydentem ma być klient.
Co trzeba więcej, aby ściągnąć rzeszę klientów do fotograficznego punktu usługowego?
Koniecznie przekomponować układ jego wnętrza, zmodyfikować jego aranżację w taki sposób, aby bardziej sprzyjał samoobsłudze i zapraszał klientów do spędzania czasu w otwartej przestrzeni oraz przyjaznej atmosferze. Pamiętajmy, ludzie rejestrują wspomnienia, bo dbają o nie. Pozwólmy zachować im je na twardym materiale w postaci odbitki zrobionej w naszym punkcie fotograficznym!
Badania rynkowe wskazują jednoznacznie, że:
  • najlepszym aparatem fotograficznym na świecie są dzisiaj smartfony
  • dzięki smartfonom fotografia stała się powszechna i egalitarna (fotografuje każdy, a co najważniejsze obiektem fotografii są wszelkie możliwe motywy, nie tylko wakacje i uroczystości rodzinne)
  • fotografia przestała być NUDNA !!! Spadła z piedestału, stała się MŁODA, EMOCJONALNA i niebywale KREATYWNA. Zdjęcia to FUN. Są COOL.
  • zdjęcia drukują ludzie młodzi najchętniej w foto-kioskach, robią to zwłaszcza dziewczęta i młode kobiety (zaproście je do swoich punktów foto!)
  • KODAK jest światowym liderem w dostarczaniu terminali do druku natychmiastowego do sprzedaży detalicznej (bezpośredniej)
  • rozwiązania software KODAK są najbardziej przyjazne dla użytkownika
  • Kioski Kodak Picture, podobnie jak inne automaty vendingowe, oferują świetne możliwości crosselingu, generują dodatkowy ruch w sklepie, etc…
  1. Kodak Picture Kiosk G4XL – dlaczego warto |
  2. G20 Kodak Picture Kiosk ulotka produktowa |
  3. G4XL Kodak Picture Kiosk ulotka produktowa |
  4. G4XL2 Kodak Picture Kiosk ulotka produktowa |